/* */

Tu stiai beneficiile consumului de carne de pui?

În aceste vremuri dificile, perioada pandemiei, am primit nenumărate întrebări despre ce mai putem găti, dar să fie preparate potrivite și pentru copii?

Ei bine, m-am gândit la cele mai frecvente alimente pe care le avem acasă și am făcut un top, pe care îl găsiți AICI.
Până atunci, iată câteva aspecte importante despre consumul de carne de pui:

Dacă sunteți genul de persoane care gătesc în mod frecvent sau dacă sunteți dispuși să experimentați lucruri noi și să evitați ieșirile în public, este mai mult ca sigur că aveți în casă carne de pui pe care le o puteți folosi pentru niște super preparate, pentru voi și cei mici. 

chicken, roasted, whole-1199243.jpg
Ce nu știați despre carnea de pui

În trecut, carnea de pui era un aliment de bază, însă pentru familiile înstărite. Pentru familiile de rând, aceasta este servită doar la ocazii deosebite sau în cazul anumitor sărbători. Însă, în zilele noastre, majoritatea o consumă, iar pentru mulți este nelipsită din meniu, nemaireprezentând un lux.

Beneficiile consumului de carne de pui

Alături și de alte alimente, carnea de pui este una dintre principalele surse din care să ne luam proteinele, dar și alte beneficii. Aceasta conține aminoacizi esențiali în buna funcționare a corpului, dar și vitaminele B și D. De altfel, în carnea de pui mai găsim minerale precum: zinc, fier, seleniu, dar și cupru, crom, dar și grăsimi esențiale. 

Este, de altfel, și una dintre cele mai folosite tipuri de carne, în rețetele de dietă. Ba de altfel, exista și o dietă bazată doar pe proteine, la care carnea de pui este fruntașă.

Știai cât aport de fier ne aduce carnea de pui?

Aceasta este considerată, cu siguranță, un inamic al anemiei, pentru că, în comparație cu legumele ori peștele, aceasta aduce în corp un grad ridicat de fier. Splina și ficatului unui pui se folosesc în numeroase rețete, iar gătite în mod divers oferă, de fiecare dată, gusturi diferite. Însă, asta nu este tot. Culoare închisă a organelor indică un conținut ridicat de fier.

Lista beneficiilor nu se oprește aici:

Conținutul de fosfor din carnea de pui ajută la menținerea sănătății dentare, dar și a oaselor, precum și la buna funcționare a rinichilor, sistemului nervos central și a ficatului. Vitamina B6, de altfel, este un important factor în formarea și dezvoltarea molecule active. 

 

chicken, grilled, healthy-583761.jpg
Știai cât aport de fier ne aduce carnea de pui?

Aceasta este considerată, cu siguranță, un inamic al anemiei, pentru că, în comparație cu legumele ori peștele, aceasta aduce în corp un grad ridicat de fier. Splina și ficatului unui pui se folosesc în numeroase rețete, iar gătite în mod divers oferă, de fiecare dată, gusturi diferite. Însă, asta nu este tot. Culoare închisă a organelor indică un conținut ridicat de fier.

Lista beneficiilor nu se oprește aici:

Conținutul de fosfor din carnea de pui ajută la menținerea sănătății dentare, dar și a oaselor, precum și la buna funcționare a rinichilor, sistemului nervos central și a ficatului. Vitamina B6, de altfel, este un important factor în formarea și dezvoltarea molecule active. 

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

YouTube
Instagram
error: Continutul este protejat !!